مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:402024-01-02سياسي

آخرین میخ به تابوت غرب


در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم در این چند سال افراد و شخصیت ها هر یک از زاویه ای به شخصیت این شهید عزیز پرداخته اند؛ اما در این بین، - کلیدواژه راهبردی مکتب حاج قاسم را می توان جامع ترین و راهبردی ترین نگاه به شخصیت سردار شهیدمان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از نکاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه 27 دی ماه 1398 به تشریح و تبیین آن پرداختند، طرح کلیدواژه مکتب حاج قاسم بود.

ایشان در تریبون بیان حقایق نماز جمعه، فرمودند نباید به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه کنیم، بلکه باید به او به چشم یک مکتب و یک مدرسه درس آموز بنگریم.

منوچهر متکی وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در گفت وگو با قدس با اشاره به شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی و محبوبیت وی در میان ملت های مسلمان در منطقه، گفت: با گذشت چهار سال از شهادت حاج قاسم ایشان هنوز به عنوان محبوب قلب تمام ملت های اسلامی به ویژه جوانان و نوجوانان هستند و به معنای دقیق کلمه شهید سلیمانی شاگرد درس امام(ره) و رهبری بود .

وی تصریح کرد: نگاه شهید سلیمانی به مسائل خارجی همان نظرودیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به مسائل سیاست خارجی و موضوعات منطقه ای است، ایشان بامدیریت جهادی خود توانست محور مقاومت را در برابر محور غرب ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین میخ به تابوت غرب

آخرین میخ به تابوت غرب